مقاله با عنوان بررسی روابط مدیریت دانش، نوآوری و خود باوری اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری به صورت کامل و با فرمت پی دی اف چکیده: امروزه تمامی صاحبنظران مدیریت بر این امر تاکید می نمایند که دانش مهمترین منبع آینده محسوب می گردد و در این بین دانش و تجربه اساتید نقش عمده ای در فرآیند یادگیری دارد، تحقیق حاضر با تاکید بر دانش ضمنی و تصریحی، به بررسی رابطه بین مدیریت دانش اساتید بر نوآوری آنها می پردازد. با انتخاب نمونه 222 تایی از اساتید دانشگاه شهید ب ...