این پرسشنامه دارای 25 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد مؤلفه شناختی وفاداری به برند ، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند ، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت زمان ، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد می باشد. ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه): تعداد گویه ها: 25 تعداد مولفه: 6 مولفه ( شناختی وفاداری به برند ، عاطفی وفاداری به برند ، مدیریت ارتباط با مشتری ، مدیریت زمان ، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد) رو ...