فایل حاضر در 7 صفحه و در قالب وورد می باشد. 15 منبع داخلی و خارجی دارد. منابع درون متن و پایان متن دارد نمونه ای از متن سازمان ها، نظام های زیادی را برای ارزیابی عملکرد مالی گسترش داده اند؛ اما از دهه ی 1980، صنایع با تغییرات در نواحی غیر مالی مانند کیفیت یا رضایت مشتری تحریک می شدند . در گذشته، شاید سازمان ها اهمیت معیارهای غیر مالی را درک می کردند، اما قادر به ترکیب آنها با گزارش های عملکرد مربوط به سطوح ارشد نبودند؛ چون این معیارها نسبت به معیارهای مالی از شفافیت کم تری برخوردارند و مدیریت ...